دانلود بازی مسابقات قهرمانی جهانی رالی + مود + دیتا + تریلر برای اندروی
هیچکس دوبار زندگی نکرد
دانلود بازی مسابقات قهرمانی جهانی رالی + مود + دیتا + تریلر برای اندروی
سه شنبه 1 ارديبهشت 1394 ساعت 1:25 | بازدید : 425 | نویسنده : نازی | ( نظرات )

بازی مهیج و چالش برانگیز WRC The Official Game

سبک مسابقات سخت و نفس گیر رالی در مسیرهای دشوار

گرافیک مناسب، گیم پلی روان و بسیار عالی

نسخه عادی + نسخه مود شده

به همراه فایل دیتا + تریلر رسمی بازی

معرفی کامل جزئیات و ویژگی ها و نقد و بررسی اختصاصی APKTops

درخواستی کاربران APKTops

توجه: به علت مشکل داشتن نسخه 1.0.8 در بعضی سیستم ها، تا اطلاع ثانوی و عرضه شدن نسخه جدید سالم، نسخه قبلی این بازی که سالم و تست شده می باشد جایگزین شده است. نسخه جایگزین شده ورژن 1.0.6 است. توجه نمائید که دیتای نسخه 1.0.8 با دیتای نسخه 1.0.6 تغییرات خاصی ندارد اما به دلیل تغییراتی کوچک، این دو دیتا تفاوت هایی اندک دارند و برای همسان سازی آن ها باید به نکاتی توجه کرد. در حالت عادی شما می بایست دیتای جدید را دریافت کنید، اما با آموزش ساده APKTOPS می توانید بدون نیاز به دانلود دیتای مجدد، این بازی را فقط با نصب APK های ورژن 1.0.6 اجرا کنید. این آموزش در ادامه مطلب قرار داده شده است.

نکته: این بازی در گوگل پلی و با توجه به فیدبک های کاربران و کسب امتیاز ضعیف 2.9 از 5، بازخوردهای مناسبی از لحاظ گرافیکی نداشته است. تصاویر عرضه شده توسط سازندگان در گوگل پلی چیزی که در واقعیت این بازی وجود دارد را نشان نمی دهند. لذا دقت نمائید که این بازی شاید برای شما هم خیلی جذاب نباشد. اما ما این بازی را با توجه به درخواست های کاربران و به خاطر گیم پلی چالش برانگیز آن جهت دانلود آماده کرده ایم. جهت آشنایی بیشتر با بازی به منظور درک بهتر ویژگی ها و گرافیک بازی و همچنین برای تصمیم گیری بهتر به شما پیشنهاد می کنیم ویدئوی تریلر این بازی را از بخش “نمایش ویدئو” مشاهده نمائید.

سبک مسابقات ماشین سواری از سالیان پیش همواره جزو یکی از پرطرفدار ترین سبک های بازی در تمامی کنسول ها و سیستم ها بوده است. همین سبک خود شامل چندین شاخه مثل مسابقات خیابانی، مسابقات پیست های مسابقه و مسابقات رالی می شود. در این مطلب از سایت برترین های اندروید به معرفی یکی از بازی های جذاب در زمینه مسابقات رالی یعنی بازی WRC The Official می پردازیم. شاید شما هم نام این بازی را شنیده باشید. این بازی تا قبل از این برای کنسول های بازی عرضه شده بود و در سال 2014 نسخه مخصوص موبایل برای سیستم عامل های Android و iOS و Nintendo 3DS عرضه شد.

WRC-The-Official-Game

ویژگی ها :

  • سبک مسابقات رالی
  • گرافیک مناسب
  • گیم پلی چالش برانگیز و حرفه ای
  • قابلیت خرید و ارتقاء خودروها
  • توانایی شرکت در مسابقات جهانی یا تورنومنت های کلاسیک
  • قابلیت خرید راننده و تیم های مختلف بر اساس واقعیت
  • دارای مراحل مختلف در موقعیت های مختلف مثل جاده های خاکی، جنگلی، کوهستانی، برفی و …
  • دارای بیش از 60 مکان در کشورهایی مثل فنلاند، ولز، آرژانتین، مونته کارلو و …
  • قابلیت تنظیم کنترلر بازی در دو حالت Tilt و Touch
  • قابلیت تنظیم نمای دوربین
  • طبیعی بودن بازی طبق واقعیت و آسیب رسیدن به خودرو در صورت برخورد با موانع
  • قابلیت آزادسازی بخش های مختلف
  • قابلیت بازگرداندن زمان به چند ثانیه عقب تر با کمک بخش Rewind

 

WRC-The-Official-Game-2

بازی WRC The Official Game

بازی WRC The Official در واقع نسخه بهینه شده بازی WRC یا World Rally Championship می باشد که چندی پیش برای کنسول های بازی عرضه شده بود. این بازی در سبک مسابقات هیجان انگیز رالی است. سبکی که اگرچه طرفداران کمتری نسبت به دیگر سبک های بازی های ماشینی دارد، اما خاص ، چالش برانگیز و بسیار مهیج می باشد. بازی WRC The Official به صورت رسمی توسط استودیوی Bigben Interactive کشور فرانسه تولید و توسط شرکت Firebrand Games عرضه و منتشر شده است.

شما در WRC The Official وارد میادین رقابت جهانی می شوید. در این بازی می توانید در مسابقات قهرمانی جهانی رالی شرکت کنید و در تورنومنت های سرنوشت ساز و چند مرحله ای مهارت رانندگی خود را محک بزنید. این بازی به قدر کافی سخت می باشد و شما را به یک چالش بزرگ در این گونه بازی ها دعوت می کند. مسیرهای دشوار و باریک و خاکی، شرایط نا مساعد هوایی در برخی مراحل و نوع ماشین های استفاده شده، همگی باعث می شوند تا متوجه شوید مسابقات رالی با دیگر مسابقات ماشین سواری متفاوت خواهد بود.

در بازی WRC The Official به بیش از 18 خودروی موجود در مسابقات واقعی رالی از جمله ماشین هایی مثل Citroën DS3 WRC, Ford Fiesta RS WRC, Hyundai i20 WRC, Polo R WRC دسترسی خواهید داشت. همچنین می توانید از 17 راننده معروف و صاحب نام در مسابقات رالی استفاده کنید یا اینکه شخصیت (راننده) مخصوص و منحصر به فرد خود را بسازید. بازی دارای تغییرات وضعیت هوا می باشد و این موضوع می تواند در چالش برانگیز تر شدن بازی تأثیر زیادی بگذارد.

برخوردها در بازی طبیعی بوده و آسیب های ناشی از برخورد خودرو با اشیاء و صخره ها صورت می گیرد واقع گرایانه می باشد. همچنین اگر قسمتی از مسیر را ناشیانه راندید یا با پیچ تندی رو به رو شدید که نتوانستید آن را هندل کنید، می توانید از گزینه Rewind استفاده کنید. با کمک این گزینه می توانید بازی را به چند ثانیه عقب تر برگردانید. در این حالت می توانید اشتباه خود را جبران کنید. نمای بازی هم در 3 حالت مختلف قابل تنظیم است. همچنین کنترل های بازی هم در دو حالت Tilt (تکان دادن) و Touch (لمسی) می باشد.

گفتنی است که این بازی در گوگل پلی امتیاز 2.9 از 5 را دریافت کرده است و تقریباً بیشتر کاربرانی که آن را تهیه کردند از آن رضایت کامل نداشتند. این عدم رضایت را می توان در گرافیک نه چندان عالی این بازی در کنار شرایط سخت و چالش برانگیز بازی دانست. با این که این بازی طرفداران زیادی ندارد و زیاد در گوگل پلی مورد توجه قرار نگرفته است، اما چیزی از سرگرم کننده بودن آن کم نمی کند. این بازی با قیمت 3.99 دلار در گوگل پلی به فروش می رسد.

APKTops بازی WRC The Official را به درخواست کاربران در دو نسخه معمولی و مود شده با پول بی نهایت به همراه فایل دیتا جهت دانلود آماده کرده است. جهت آشنایی بیشتر با این بازی می توانید تریلر رسمی معرفی آن را از بخش نمایش ویدئو مشاهده کنید.

آموزش نصب بازی ورژن 1.0.6 برای کسانی که دیتای نسخه 1.0.8 را دانلود کرده اند (بدون نیاز به دانلود مجدد دیتای جایگزین شده):

اگر دیتای نسخه 1.0.8 که فایل OBB آن main.11008.com.bigben.wrc2014 می باشد را دانلود کردید، لزومی به دانلود دیتای جایگزین شده ندارید. این دو دیتا اگرچه تغییرات کمی با یکدیگر دارند اما در واقع یکسان هستند و بیشترین تفاوت آن ها در نامگذاری آن هاست. لذا تنها کافیست که نام فایل دیتای قبلی را به نام دیتای جایگزین شده تغییر دهید.

برای این کار فایل main.11008.com.bigben.wrc2014.obb را به main.11006.com.bigben.wrc2014.obb تغییر نام دهید. هیچ تغییری در نام فولدر ایجاد نکنید.

توجه: با این روش 90% نیازی به دانلود مجدد دیتای 1.0.6 نخواهید داشت. اما بسته به شرایط دستگاه و نوع تحلیل و پردازش فایل ها، ممکن است دستگاه شما دیتای قبلی را با فایل های نصبی ورژن 1.0.6 سازگار نداند. در این حالت می بایست دیتای 1.0.6 را دریافت نمائید.

راهنمای نصب: بعد از نصب فایل APK ، فولدر com.bigben.wrc2014 را به آدرس sdcard/Android/obb انتقال داده و بازی را اجرا کنید.

نمایش ویدئو

آموزش نصب بازی های اندروید:

اگر بازی بدون دیتا بود:
کافیست بازی را نصب کرده و آن اجرا کنید.
اگر بازی داری دیتا بود:
بازی را نصب کنید و سپس پوشه دیتای آن را در صورتی که از نوع Obb بود در مسیر SDcard/Android/Obb و در غیر این صورت در مسیر SDcard/Android/Data کپی کنید.

نکات مهم:

  • در بازی هایی که دارای 4 نسخه Adreno,PowerVR,Mali,Tegra هستند باید نسخه متناسب با پردازنده گرافیکی گوشی خود را دانلود کنید.
  • هنگام اجرای بازی ها زبان دستگاه اندرویدی خود را بر روی انگلیسی قرار دهید.
  • نسخه های مود شده بازی ها دارای پول بی نهایت و ... هستند.
  • در صورت وجود ارور لایسنس، جهت رفع آن می توانید از برنامه لاکی پچر استفاده کنید.

جهت دریافت آخرین مطالب و دسترسی سریع به بخش های مختلف سایت می توانید از نوار ابزار سایت استفاده نمایید.


Download
مشخصات عمومی و دانلود فایل ها:
  • حجم فایل: 12.54 مگابایت | 12.55 مگابایت | 627.91 مگابایت
  • نیازمند اندروید: 4.0+
  • نیاز به روت:خیر
  • قیمت در گوگل پلی: $ 3.99
  • رمز فایل فشرده: www.apktops.ir
  • اضافه به علاقه مندی ها Favorite اضافه کردن
امتیاز:

برچسب‌ها: بازی مهیج و چالش برانگیز WRC The Official Game سبک مسابقات سخت و نفس گیر رالی در مسیرهای دشوار گرافیک مناسب , گیم پلی روان و بسیار عالی نسخه عادی + نسخه مود شده به همراه فایل دیتا + تریلر رسمی بازی معرفی کامل جزئیات و ویژگی ها و نقد و بررسی اختصاصی APKTops درخواستی کاربران APKTops توجه: به علت مشکل داشتن نسخه 1 , 0 , 8 در بعضی سیستم ها , تا اطلاع ثانوی و عرضه شدن نسخه جدید سالم , نسخه قبلی این بازی که سالم و تست شده می باشد جایگزین شده است , نسخه جایگزین شده ورژن 1 , 0 , 6 است , توجه نمائید که دیتای نسخه 1 , 0 , 8 با دیتای نسخه 1 , 0 , 6 تغییرات خاصی ندارد اما به دلیل تغییراتی کوچک , این دو دیتا تفاوت هایی اندک دارند و برای همسان سازی آن ها باید به نکاتی توجه کرد , در حالت عادی شما می بایست دیتای جدید را دریافت کنید , اما با آموزش ساده APKTOPS می توانید بدون نیاز به دانلود دیتای مجدد , این بازی را فقط با نصب APK های ورژن 1 , 0 , 6 اجرا کنید , این آموزش در ادامه مطلب قرار داده شده است , نکته: این بازی در گوگل پلی و با توجه به فیدبک های کاربران و کسب امتیاز ضعیف 2 , 9 از 5 , بازخوردهای مناسبی از لحاظ گرافیکی نداشته است , تصاویر عرضه شده توسط سازندگان در گوگل پلی چیزی که در واقعیت این بازی وجود دارد را نشان نمی دهند , لذا دقت نمائید که این بازی شاید برای شما هم خیلی جذاب نباشد , اما ما این بازی را با توجه به درخواست های کاربران و به خاطر گیم پلی چالش برانگیز آن جهت دانلود آماده کرده ایم , جهت آشنایی بیشتر با بازی به منظور درک بهتر ویژگی ها و گرافیک بازی و همچنین برای تصمیم گیری بهتر به شما پیشنهاد می کنیم ویدئوی تریلر این بازی را از بخش “نمایش ویدئو” مشاهده نمائید , سبک مسابقات ماشین سواری از سالیان پیش همواره جزو یکی از پرطرفدار ترین سبک های بازی در تمامی کنسول ها و سیستم ها بوده است , همین سبک خود شامل چندین شاخه مثل مسابقات خیابانی , مسابقات پیست های مسابقه و مسابقات رالی می شود , در این مطلب از سایت برترین های اندروید به معرفی یکی از بازی های جذاب در زمینه مسابقات رالی یعنی بازی WRC The Official می پردازیم , شاید شما هم نام این بازی را شنیده باشید , این بازی تا قبل از این برای کنسول های بازی عرضه شده بود و در سال 2014 نسخه مخصوص موبایل برای سیستم عامل های Android و iOS و Nintendo 3DS عرضه شد , WRC-The-Official-Game ویژگی ها : سبک مسابقات رالی گرافیک مناسب گیم پلی چالش برانگیز و حرفه ای قابلیت خرید و ارتقاء خودروها توانایی شرکت در مسابقات جهانی یا تورنومنت های کلاسیک قابلیت خرید راننده و تیم های مختلف بر اساس واقعیت دارای مراحل مختلف در موقعیت های مختلف مثل جاده های خاکی , جنگلی , کوهستانی , برفی و … دارای بیش از 60 مکان در کشورهایی مثل فنلاند , ولز , آرژانتین , مونته کارلو و … قابلیت تنظیم کنترلر بازی در دو حالت Tilt و Touch قابلیت تنظیم نمای دوربین طبیعی بودن بازی طبق واقعیت و آسیب رسیدن به خودرو در صورت برخورد با موانع قابلیت آزادسازی بخش های مختلف قابلیت بازگرداندن زمان به چند ثانیه عقب تر با کمک بخش Rewind WRC-The-Official-Game-2 بازی WRC The Official Game بازی WRC The Official در واقع نسخه بهینه شده بازی WRC یا World Rally Championship می باشد که چندی پیش برای کنسول های بازی عرضه شده بود , این بازی در سبک مسابقات هیجان انگیز رالی است , سبکی که اگرچه طرفداران کمتری نسبت به دیگر سبک های بازی های ماشینی دارد , اما خاص , چالش برانگیز و بسیار مهیج می باشد , بازی WRC The Official به صورت رسمی توسط استودیوی Bigben Interactive کشور فرانسه تولید و توسط شرکت Firebrand Games عرضه و منتشر شده است , شما در WRC The Official وارد میادین رقابت جهانی می شوید , در این بازی می توانید در مسابقات قهرمانی جهانی رالی شرکت کنید و در تورنومنت های سرنوشت ساز و چند مرحله ای مهارت رانندگی خود را محک بزنید , این بازی به قدر کافی سخت می باشد و شما را به یک چالش بزرگ در این گونه بازی ها دعوت می کند , مسیرهای دشوار و باریک و خاکی , شرایط نا مساعد هوایی در برخی مراحل و نوع ماشین های استفاده شده , همگی باعث می شوند تا متوجه شوید مسابقات رالی با دیگر مسابقات ماشین سواری متفاوت خواهد بود , در بازی WRC The Official به بیش از 18 خودروی موجود در مسابقات واقعی رالی از جمله ماشین هایی مثل Citroën DS3 WRC , Ford Fiesta RS WRC , Hyundai i20 WRC , Polo R WRC دسترسی خواهید داشت , همچنین می توانید از 17 راننده معروف و صاحب نام در مسابقات رالی استفاده کنید یا اینکه شخصیت (راننده) مخصوص و منحصر به فرد خود را بسازید , بازی دارای تغییرات وضعیت هوا می باشد و این موضوع می تواند در چالش برانگیز تر شدن بازی تأثیر زیادی بگذارد , برخوردها در بازی طبیعی بوده و آسیب های ناشی از برخورد خودرو با اشیاء و صخره ها صورت می گیرد واقع گرایانه می باشد , همچنین اگر قسمتی از مسیر را ناشیانه راندید یا با پیچ تندی رو به رو شدید که نتوانستید آن را هندل کنید , می توانید از گزینه Rewind استفاده کنید , با کمک این گزینه می توانید بازی را به چند ثانیه عقب تر برگردانید , در این حالت می توانید اشتباه خود را جبران کنید , نمای بازی هم در 3 حالت مختلف قابل تنظیم است , همچنین کنترل های بازی هم در دو حالت Tilt (تکان دادن) و Touch (لمسی) می باشد , گفتنی است که این بازی در گوگل پلی امتیاز 2 , 9 از 5 را دریافت کرده است و تقریباً بیشتر کاربرانی که آن را تهیه کردند از آن رضایت کامل نداشتند , این عدم رضایت را می توان در گرافیک نه چندان عالی این بازی در کنار شرایط سخت و چالش برانگیز بازی دانست , با این که این بازی طرفداران زیادی ندارد و زیاد در گوگل پلی مورد توجه قرار نگرفته است , اما چیزی از سرگرم کننده بودن آن کم نمی کند , این بازی با قیمت 3 , 99 دلار در گوگل پلی به فروش می رسد , APKTops بازی WRC The Official را به درخواست کاربران در دو نسخه معمولی و مود شده با پول بی نهایت به همراه فایل دیتا جهت دانلود آماده کرده است , جهت آشنایی بیشتر با این بازی می توانید تریلر رسمی معرفی آن را از بخش نمایش ویدئو مشاهده کنید , آموزش نصب بازی ورژن 1 , 0 , 6 برای کسانی که دیتای نسخه 1 , 0 , 8 را دانلود کرده اند (بدون نیاز به دانلود مجدد دیتای جایگزین شده): اگر دیتای نسخه 1 , 0 , 8 که فایل OBB آن main , 11008 , com , bigben , wrc2014 می باشد را دانلود کردید , لزومی به دانلود دیتای جایگزین شده ندارید , این دو دیتا اگرچه تغییرات کمی با یکدیگر دارند اما در واقع یکسان هستند و بیشترین تفاوت آن ها در نامگذاری آن هاست , لذا تنها کافیست که نام فایل دیتای قبلی را به نام دیتای جایگزین شده تغییر دهید , برای این کار فایل main , 11008 , com , bigben , wrc2014 , obb را به main , 11006 , com , bigben , wrc2014 , obb تغییر نام دهید , هیچ تغییری در نام فولدر ایجاد نکنید , توجه: با این روش 90% نیازی به دانلود مجدد دیتای 1 , 0 , 6 نخواهید داشت , اما بسته به شرایط دستگاه و نوع تحلیل و پردازش فایل ها , ممکن است دستگاه شما دیتای قبلی را با فایل های نصبی ورژن 1 , 0 , 6 سازگار نداند , در این حالت می بایست دیتای 1 , 0 , 6 را دریافت نمائید , راهنمای نصب: بعد از نصب فایل APK , فولدر com , bigben , wrc2014 را به آدرس sdcard/Android/obb انتقال داده و بازی را اجرا کنید , WRC-The-Official-06 WRC-The-Official-01 WRC-The-Official-02 WRC-The-Official-03 WRC-The-Official-04 WRC-The-Official-05 نمایش ویدئو آموزش نصب بازی های اندروید: اگر بازی بدون دیتا بود: کافیست بازی را نصب کرده و آن اجرا کنید , اگر بازی داری دیتا بود: بازی را نصب کنید و سپس پوشه دیتای آن را در صورتی که از نوع Obb بود در مسیر SDcard/Android/Obb و در غیر این صورت در مسیر SDcard/Android/Data کپی کنید , نکات مهم: در بازی هایی که دارای 4 نسخه Adreno , PowerVR , Mali , Tegra هستند باید نسخه متناسب با پردازنده گرافیکی گوشی خود را دانلود کنید , هنگام اجرای بازی ها زبان دستگاه اندرویدی خود را بر روی انگلیسی قرار دهید , نسخه های مود شده بازی ها دارای پول بی نهایت و , , , هستند , در صورت وجود ارور لایسنس , جهت رفع آن می توانید از برنامه لاکی پچر استفاده کنید , جهت دریافت آخرین مطالب و دسترسی سریع به بخش های مختلف سایت می توانید از نوار ابزار سایت استفاده نمایید , Download مشخصات عمومی و دانلود فایل ها: حجم فایل: 12 , 54 مگابایت | 12 , 55 مگابایت | 627 , 91 مگابایت نیازمند اندروید: 4 , 0+ نیاز به روت:خیر قیمت در گوگل پلی: $ 3 , 99 رمز فایل فشرده: www , apktops , ir اضافه به علاقه مندی ها Favorite اضافه کردن امتیاز: دانلود فایل نصبی (نسخه معمولی) دانلود فایل نصبی (نسخه مود شده) دانلود فایل دیتا دانلود نرم افزار بارکد اسکنر راهنمای دانلود فایل ها راهنمای نصب بازی های اندروید گزارش انتشار نسخه جدید ,

موضوعات مرتبط: اندروید , بازی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
دسته بندی محصولات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد


تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1644
:: کل نظرات : 56

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 487

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 638
:: باردید دیروز : 360
:: بازدید هفته : 1476
:: بازدید ماه : 1465
:: بازدید سال : 134258
:: بازدید کلی : 454547